søndag 19. april 2015

Å erklære din kjærlighet til deg selv

Vi i Norge blir flinkere og flinkere til å si til hverandre hvor glade vi er i hverandre. Vi sier det til barna våre og vennene våre, til  foreldrene våre og selvsagt til kjæresten eller ektefellen. Men hva med oss selv? Hvor ofte sier vi til oss selv at "Jeg er glad i meg selv", hvis vi i det hele tatt hatt gjort det?
Hvorfor ikke starte og avslutte dagen med å si akkurat det: "Jeg er glad i meg selv" Eller ta den helt ut og si
"Jeg elsker meg selv". Kanskje føles det veldig rart de første gangene, men tro det eller ei, det vil bli mer naturlig etter hvert
:-)  Og du vil mest sannsynlig begynne å tro på det også —eller kjenne at et sant. Og vet du hva? Det beste er at det også kan føre til at du føler deg enda litt bedre eller gladere for hver gang du hører deg selv si det, akkurat som du gjør hver gang en venn, barna dine, kjæresten eller foreldrene dine sier det til deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar