søndag 16. november 2014

50 ways to take a break

Å ta pauser er viktige. Tankene våre trenger pauser, kroppen vår trenger pauser, følelsene våre trenger pauser. Noen ganger trenger vi alenetid, pauser fra de rundt oss, andre ganger trenger vi pauser fra vår ensomhet, en tid for å være med andre mennesker. Noen ganger trenger vi pauser fra spesielle mennesker i vår nærhet som vi føler tapper oss for energi. Pauser fra barna våre, selv om vi elsker dem over alt på jord. Pauser fra støyen og alle inntrykkene rundt oss. Det er mange måter å ta pauser på. Noen er kanskje bedre for oss i det lange løp enn andre.
Jeg kom over en morsom tegning i kveld som jeg fikk lyst til å dele:
Jeg fant den her: http://womenscenteratumbc.wordpress.com/2014/04/29/self-care-how-to-survive-finals-week-and-life-in-general/

Jeg lot meg inspirere av den. Håper dere også gjør det!

Ha en fin søndag kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar