mandag 23. januar 2017

Ut i naturen.

Ut ut ut. Ut i naturen, ut i skogen.
Ja, jeg har snakket om det før på denne bloggen, om hvor mye det hjelper meg og har hjulpet meg å gå ut i naturen. Spesielt i de situasjonene hvor jeg har opplevd frustrasjon og tristhet skapt av et tankekaos,  dømmende tanker eller andre negative tanker.
Når jeg kommer ut er det akkurat som om det blir større plass til meg, større plass til å være slik jeg er. Det er akkurat som om den trykkende stemningen inni meg og inni hodet mitt løser seg opp og åpner seg opp.

Og det er så godt når jeg hører andre bekrefte det samme, fortelle om de samme eller lignende erfaringer.

Idag kom jeg over Jannecke Øines sin youtube kanal Wisdom from the north. Først via Facebook, og så gikk jeg inn og hørte på noen av hennes intervjuer av kjente og ukjente spirituelle lærere, healere og andre som har noe å fortelle om sin opplevelse med det spirituelle. Jeg har alltid kjent en dragning mot det spirituelle, og jeg har vært spesielt opptatt av det de siste 15 årene. Er du også opptatt av spiritualitet?  Sjekk ut hennes Youtube kanal eller webside.
Ihvertfall,  da jeg bladde meg frem gjennom hennes hjemmeside Wisdomfromthenorth.com kom jeg over denne videobloggen,  på engelsk vel å merke, om nettopp dette med å være i naturen og hvor mye det har hjulpet henne opp gjennom tiden og spesielt hjulpet henne opp fra en depresjon hun hadde i 20 åra.
Jannecke Øines Foto lånt fra hennes hjemmeside Wisdomfromnorth.com 


Så igjen la deg bli inspirert til å ta på deg klær og sko og komme deg ut i naturen når du kjenner at du trenger noe påfyll, frigjørelse fra tankekaoset eller hva det måtte være. Kjenn etter om og hvordan det påvirker deg😄

https://wisdomfromnorth.com/changing-your-frequency-by-being-in-nature/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar