søndag 11. desember 2016

Tredje søndag i advent

Ja, i dag har vi kommet til tredje søndag i advent.  Vi skal tenne tre lys i dag.  Tre lys for glede, håp og lengsel.
Lengsel er altså dagens fokus.

Jeg synes  Henning Kvitnes har en fin sang om lengsel,  så jeg  vil dele denne med dere i dag.

Jeg ønsker deg en fin 3. søndag i advent i dag.  Og hvis du er i nærheten av  Brumunddal og har lyst på en stille stund i kveld,  kom gjerne innom på et arrangement jeg skal ha i kveld.
En pause i juleatria.
kl 18-20 på mitt nye rom i Speiderhuset i Brumunddal.

Jeg gleder meg til å ta dere med på en stille stund i denne måneden som er fylt med så mye man skal, må og burde.  Disse timene vil jeg sette av til å skape et rom hvor det ikke forventes noenting av deg. Hvor du kan komme inn og bare være deg og slappe helt av. Kanskje hente deg inn igjen. Kanskje samle litt krefter og overskudd?

Hvis dette kan føles riktig for deg, er du hjertelig velkommen til å stikke innom:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar