tirsdag 8. desember 2015

Velkommen til luke nr 8 i årets julekalender.

Når var sist gang du sa til deg selv at
du er god nok som du er?
Hvordan kjennes det ut når du sier denne setningen til deg selv:
"Jeg er god nok som jeg er!!"

Hva om du sier det høyt til deg selv?

Prøv det ut. Kjenn etter i kroppen din og i følelsene dine. Hva skjer?

Hvorfor ikke la det bli det siste du gjør før du sovner om kvelden :)

Hvor mange ganger i løpet av dagen sier du noe negativt om deg selv, til deg selv? " Jeg er så dum", "typisk meg å gjøre sånne feil" Mitt forslag er at hver gang vi tar oss selv i å si noe negativt om oss selv, skal vi innføre denne setningen etterpå.

Vær din egen oppmumtrer og din egen beste venn. Fordi du fortjener din egen ubetingete kjærlighet





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar